Weryfikacja konta na platformie Office 365
Przy logowaniu na platformę Office 365, pojawia się opcja:
"Na razie pomiń (będzie to wymagane za X dni")
Oznacza to, iż wymagana jest weryfikacja konta. Jest to dodatkowa metoda uwierzytelniania w celu zabezpieczenia konta. Po wykonaniu tych czynności będzie można się swobodnie logować.
Jeśli zalogujemy się na konto dziecka, wchodzimy w swój profil (kółeczko prawy górny róg ekranu), dalej klikamy "Wyświetl konto".
Następnie pojawi się strona, na której szukamy następującą treść:
Klikamy "ZAKTUALIZUJ INFORMACJE".
Następnie wybieramy "Włącz weryfikację dwuetapową". Niektórzy mają ten krok już zrealizowany wcześniej.
Wybieramy opcję np. Wyślij kod w wiadomości SMS, na który zostanie wysłany kod weryfikacyjny. Następnie wpisujemy kod we właściwym miejscu. Jeśli na ekranie monitora pojawi się informacja „Weryfikacja powiodła się” weryfikacja zakończyła się i można w pełni korzystać z konta na przedszkolnej platformie.
W każdym momencie można w zakładce ZAKTUALIZUJ INFORMACJE dodać metody logowania się do konta lub resetowania hasła np. swój numer telefonu, lub altenratywny adres mailowy, na który zostanie wysłany kod weryfikacyjny.
Inną metodą weryfikacji konta na platformie Office 365 jest ściągnięcie aplikacji na swój telefon.
Microsoft Authenticator - można wyszukać aplikację w Sklepie Play i zainstalować), a oto ikonka tej aplikacji:
Powodzenia z weryfikacją konta. W przypadku problemów proszę pisać na adres d.kulik@pm200.elodz.edu.pl lub kontakt@pm200.elodz.pl