Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Rada Rodziców

Kontakt do Rady Rodziców:

radarodzicow@pm200.elodz.edu.pl

 

Rada Rodziców stanowi reprezentację rodziców dzieci uczęszczających do naszego przedszkola i działa w oparciu o przepisy Ustawy Prawo oświatowe i Statutu Przedszkola.


Skład Zarządu Rady Rodziców na rok szkolny 2020/2021

Przewodnicząca

Zastępca

Sekretarz

Skarbnik


Rada Rodziców gromadzi fundusze z następujących źródeł:

- dobrowolnych składek rodziców,

- dotacji, darowizn oraz wpłat osób fizycznych, organizacji, instytucji,

- dochodów osiągniętych z działalności rady,

- innych.

Zebrane fundusze mogą być wydatkowane na:

- sfinansowanie niektórych zajęć ponadprogramowych,
- finansowanie upominków dla dzieci,
- zakup środków dydaktycznych,
- inne uzasadnione cele.


Wysokość składki na fundusz Rady Rodziców wynosi 30 zł miesięcznie (przez 10 miesięcy)

W przypadku gdy do przedszkola uczęszcza dwoje dzieci składka na drugie dziecko wynosi 45 zł, natomiast 15 zł każde kolejne dziecko.

Pieniądze można wpłacać na konto bankowe: Uwaga, zmiana numeru konta na:

07 124015451111001105774881

W tytule należy wpisać imię i nazwisko dziecka oraz numer grupy.

 

Z góry dziękujemy,

Rada Rodziców PM200