Rada Rodziców
Kontakt do Rady Rodziców:
radarodzicow@pm200.elodz.edu.pl
Rada Rodziców stanowi reprezentację rodziców dzieci uczęszczających do naszego przedszkola i działa w oparciu o przepisy Ustawy Prawo oświatowe i Statutu Przedszkola.
Skład Zarządu Rady Rodziców na rok szkolny 2025/2026
Przewodnicząca
Zastępca
Sekretarz
Skarbnik
Rada Rodziców gromadzi fundusze z następujących źródeł:
- dobrowolnych składek rodziców,
- dotacji, darowizn oraz wpłat osób fizycznych, organizacji, instytucji,
- dochodów osiągniętych z działalności rady,
- innych.
Zebrane fundusze mogą być wydatkowane na:
- sfinansowanie niektórych zajęć ponadprogramowych,
- finansowanie upominków dla dzieci,
- zakup środków dydaktycznych,
- inne uzasadnione cele.
Wysokość składki na fundusz Rady Rodziców wynosi 30 zł miesięcznie (przez 10 miesięcy)
W przypadku gdy do przedszkola uczęszcza dwoje dzieci składka wynosi 45 zł, natomiast 15 zł każde kolejne dziecko.
Pieniądze można wpłacać na konto bankowe:
38 1020 3378 0000 1202 0451 5078
W tytule należy wpisać imię i nazwisko dziecka oraz numer grupy.
Z góry dziękujemy,
Rada Rodziców PM200