Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Office 365 - instrukcja logowania

W celu uzyskania dostępu do usługi Ms Office 365 należy wprowadzić adres:
http://portal.office.com 

a następnie wprowadzić swoje dane:
- przedszkolny adres e-mail (który otrzymaliśmy np. od wychowawcy grupy, np.: nazwisko@pm200.elodz.edu.pl

- podać tymczasowe hasło, które zostało przypisane do użytkownika.

Po podaniu jednorazowego hasła system poprosi o ustanowienie nowego (zalecane minimum
8 znaków, mała i duża litera oraz cyfra i ewentualnie znak specjalny w haśle).

Następnie system zapyta użytkownika o to by go nie wylogowywać – klikamy w przycisk Tak.

Po zalogowaniu pojawi się jeszcze krótki samouczek – klikamy w strzałki, aby skorzystać lub klikamy w prawy górny X, aby pominąć ten krok.

Wyświetlona zostanie lista wszystkich dostępnych aplikacji. W ten sposób
zalogowaliśmy się do usługi MS Office 365 i możemy rozpocząć korzystanie z dostępnych aplikacji
(Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Teams i innych). 

Można również pobrać aplikację na telefon.